"Het verschil tussen idee en werkelijkheid"

Marketingplannen

Ga recht op uw doel af met richtlijnen in een marketingplan

Een gedegen marketingplan verhoogt het effect van uw marketing- en verkoopactiviteiten. Het plan biedt u duidelijke richtlijnen en behoedt u voor verspilling van tijd en geld. Wanneer u een duidelijk doel voor ogen heeft, kan ons marketingplan u helpen dat doel effectief en efficiënt te bereiken.

Uit onderzoek blijkt dat de meest succesvolle ondernemingen continu en consistent aan marketingplanning doen. Toch is het opstellen van een marketingplan geen gemakkelijke opgave. Het is een complex, intensief en tijdrovend proces waarvoor veel informatie, kennis, ervaring en analytisch vermogen nodig is.

Inhoud marketingplan

Afhankelijk van de omvang zal een marketingplan de volgende elementen bevatten:

  • Situatie analyse
  • Marketingdoelstelling en objectieven
  • Invulling van de (online) marketingmix
  • Financiële analyse, budgettering en verwachte resultaten
  • Projectplanning met tijdsbepaling
  • Definiëren van evaluatie- en controlefactoren
Op zoek naar een object? Maak een alert aan en wij laten u direct weten wanneer we een passend object voor u gevonden hebben Maak alert aan

Onze horecamakelaars werken door heel Nederland.

Klik op een regio om de werkzame horecamakelaar in dit gebied te zien.

Berjan van de Weerd


Bekijk profiel

Koert van de Weerd


Bekijk profiel

Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen

Aanmelden nieuwsbrief